ساخت فرم تماس با ما در وردپرس با contact form 7

سپیده 25 آبان, 1397 2 دیدگاه

در همه ی سایت های امروزی برگه ی تماس با ما برای ارتباط بازدید کننده یا کاربران با مدیریت سایت وجود دارد. این برگه باعث بهبود رابط کاربری سایت، ارتباط بازدید کنندگان با بخش مدیریت و همچنین افزایش اعتماد کاربران به سایت می شود. می توان به دلیل پر کاربرد بودن این برگه (در همه ی سایت ها وجود دارد!) آن را یکی از برگه های مهم سایت به شمار آورد.
افزونه های متعددی برای ساخت فرم تماس با ما در وردپرس وجود دارد(خیلی زیاد!) که می توانید با آن ها فرم های متنوعی را ایجاد کنید.

از افزونه های قدیمی و پرکاربرد می توان افزونه ” فرم تماس با ما ۷ ” یا Contact form 7 را یاد کرد که محبوبیت بالایی را در میان وبمستران وردپرسی دارد.

نحوه ی استفاده

ساخت فرم تماس با ما در وردپرس به کمک این افزونه بسیار ساده و آسان می باشد. می توانید بعد از نصب سریعاً یک فرم جدید بسازید و یا اینکه از فرم آماده ی موجود استفاده کنید. و در نهایت از شورت کدی که فرم تماس با ما ۷ در اختیار شما قرار می دهد را در برگه/نوشته سایت وردپرسی خود وارد کنید تا در خروجی فرم تماس با ما برای شما نمایش داده شود.

شروع کار

برای شروع کار ابتدا افزونه فرم تماس با ما در وردپرس را دریافت نموده و از بخش افزونه های سایت خود آن را نصب نمایید. بعد از نصب این افزونه در بخش پیشخوان سایت وردپرسی شما بخشی با عنوان Contact برای ساخت فرم تماس با ما در وردپرس ایجاد شده است.

  • از قسمت Contact Forms می توانید فرم های ساخته شده ی خودتان را مشاهده کنید که بعد از نصب یک فرم آماده را می توانید در این بخش مشاهده کنید.
  • از قسمت Add New هم می توانید یک فرم جدید بسازید.
  • از قسمت آخر یعنی Integration هم می توانید افزونه های مکمل این افزونه را استفاده کنید.
  • برای شروع کار و ایجاد فرم تماس با ما در وردپرس می توانید یک فرم جدید را ایجاد کنید یا فرم ساخته شده توسط افزونه را ویرایش کنید که ما به ویرایش فرم ایجاد شده می پردازیم.

  • بعد از آوردن قسمت ویرایش فرم ایجاد شده طبق تصویر زیر…

تب اول  Form

در ویرایشگر متنی ساده ی این بخش شما تعدادی دکمه را مشاهده می کنید که جهت اعمال متفاوت می باشند.
مثلا برای ایجاد چک باکس باید دکمه ی checkboxes را بزنید، بعد از آن با صفحه ی پاپ آپی مواجه می شوید که تنظیمات تگ مورد نظر را در آن قسمت مشاهده می کنید، بعد از اعمال تنظیمات هم برای وارد کردن بخش مورد نظر در فرم بر روی گزینه ی Insert Tag کلیک کنید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

نظر (02)

  1. 25 آبان, 1397

    آموزش عالی

    پاسخ
  2. 25 آبان, 1397

    کجا بودی تا حالا؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *