سئو در تولید محتوا

سپیده 25 آبان, 1397 3 دیدگاه

تگ Title در صفحات وب به عنوان یکی از مهمترین عوامل در کسب رتبه در گوگل شناخته شده است. استفاده از کلمه ی کلیدی هدف در آن ضروری است که تاثیر بسیاری در سئو سایت شما دارد.

استفاده مکرر از کلمه کلیدی هدف در متن یکی از مشخصه های رنکینگ است. که در گذشته هر چه از کلمه کیدی بیشتر استفاده می کردید رتبه بهتری حاصل می شد، اما بعدها با هوشمند شدن موتورهای جستجوگر این قوانین دچار تغییر شده و استفاده مکرر از کلمه کلیدی در حال حاضر تاثیر منفی در سئو سایت شما خواهد گذاشت و باید به صورت طبیعی و عادی به کار برده شود.

1.استفاده از کلمه کلیدی در متا دسکریپشن 

وجود کلمه ی کلیدی در توضیحات متا Meta Description تاثیر زیادی در رتبه ها ندارد ولی می تواند بین شما و رقیبان وجه تمایزی ایجاد کند.

2.وجود کلمه کلیدی در تگ H1 

تگ H1 به عنوان title دوم صفحات وب سایت شناخته می شود و در کسب رتبه بسیار موثر است.پیشنهاد می شود که کلمه ی کلیدی در ابتدای تگ H1 استفاده شود.

  • اما مساله دیگر این است که آیا h1 صفحات را متفاوت از یکدیگر قرار دهیم یا یک h1 کلی برای سایت انتخاب کنیم.این موضوع کاملا به سایت شما بستگی دارد.اگر وب سایت شما در مورد چند موضوع متفاوت است،مثل وب سایت های فروشگاهی نیاز دارید برای هر صفحه h1 جداگانه ای تعریف کنید.اما اگر موضوع کلی سایت شما یکی است و تمامی صفحات در مورد آن موضوع صحبت میشود نیازی نیست از h1 های متفاوت استفاده شود و استفاده از یک h1 برای تمامی صفحات کافی است

3.فرآیند افزایش رتبه وب سایت

بررسی وب سایت و تهیه چک لیستی از کارها در مورد چگونگی افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو با استفاده از تکنیک های سئو

خیلی مهمه که به طور منظم وضعیت لینک‌هاتون رو بررسی کنید تا لینک‌های بی‌کیفیت یا مشکوک نداشته باشید. این نوع لینک‌ها می‌تونن نشونه‌ی سئوی منفی باشند.

ما یه فهرست با بیش از ۲۰۰ مورد از نکات سئو و بهترین روش‌ها رو آماده و اون‌ها رو به چند بخش منطقی تقسیم کردیم تا جنبه‌های مختلف بهینه‌سازی برای موتور جستجو (SEO) رو پوشش بده؛ از فاکتورهای بر-صفحه (on-page) گرفته تا تحقیق درباره‌ی کلمه‌ی کلیدی (Keyword Research)، تجربه کاربر (User Experience)، لینک‌سازی (Link Building) و غیره.

نظر (03)

  1. 25 آبان, 1397

    مقاله بد نیست

    پاسخ
  2. 25 آبان, 1397

    تماس نمیشه بگیریم

    پاسخ
  3. سپیده
    19 بهمن, 1399

    asfdasdasdasd

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *